Sahabat adalah perisai diri

Monday, October 8, 2012

Dasyatnya...Lembu Naik Motor...

Assalamualaikum,
Tudia aihhh...tegejut Kak Ros tengok gambar ni....tempat ni dekat mana pun tak tau lah...gambar ni kawan Kak Ros hantar dalam Email..kesian pulak kak Ros tengok lembu tu.
Memang dasyat lah mamat kan,dia boleh bawak lembu yang besar macam tu dengan motor dia ja..Lagu ni lah yang dikatakan kalau mau seribu daya nih he.he.......


10 comments:

  1. assalamualaikum ros.. :)
    haa.. kadang2 tu mmg pelik bin ajaib kan.. macam2 karenah manusia.. :)

    ReplyDelete
  2. assalam ros..kuatnya dia boleh bawak lembu naik motor

    ReplyDelete
  3. seksa je tengok lembu tu...melampau btui... ni dah dikira penganiayaan..heeee..

    ReplyDelete
  4. Macam mana dia ikat lembu tu hingga tak boleh jatuh yer?Terbaikkkk......

    ReplyDelete
  5. assalam ros..ehem kesian pulak mama tenguk lembu tu..hu2x..nampak tersiksa pulak bila naik motor..

    ReplyDelete
  6. adoyaiiiiiiiiii
    siksanya lembu sblm di korbankan huhuhu

    ReplyDelete
  7. haha actually tgk mcm siksa je lembu tu..tp lawok.. ;)

    ReplyDelete
  8. Hi Ros, haizz....kesian betul lembu tu. Pandai pulak orang ni ikat sampai lembu tak jatuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lembu yang degil..cmnie laa kena..haha

      Delete

Related Posts with Thumbnails