Sahabat adalah perisai diri

Thursday, October 18, 2012

Gambar2 yang Bukan Mudah Boleh Kita Lihat..Part 1..

Assalamualaikum,
Bukan senang kita nak berpeluang tengok gambar2 indah yang macam ni kan....Amat menarik,hebat dan unik sungguh semua ciptaan Allah.....bersyukur sangat2 kita dapat melihat keagunganNya......
Kredit dan terima kasih jugak buat semua jurugambar2 ni diatas perkongsian depa dengan kita semua....

Woi melawak agak2 laaaa....kepala aku nihhh....

Adoihhh pening kepala la pulak dok terbang lama sangat....tak kan darah naik kot,ishhh..

Dengan awek hang pun hang nak kedekut nooo...

Macam mana aku nak makan nih....

EEEmmmm... kami pun nak jugak...

Aaaaa....aku risau gak nih,takut lekat...

Haaa...aku dah check dah lidah hang ni elok ja tak bercabang pun....

 Bila laaaa...pak hang nak balik nih...

Rezeki,rezeki....murahnya rezeki aku hari ni nih he.he....

Selamat tinggai Romeo.....kenanglah daku dalam doa mu ya....

Awat dia ni dok buat baik semacam ja ngan aku nih.....

Nak kena sungguh pepatung ni dok main2 ngan aku pulak dah...

Hang dok diam sat 5 minit boleh dak...



Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja....


Related Posts with Thumbnails