Sahabat adalah perisai diri

Thursday, October 18, 2012

Gambar2 yang Bukan Mudah Boleh Kita Lihat..part 2..

Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat sebelah kiri ni...jangan dok risau daftar free ja....

Assalamualaikum,
Ini gambar2 menarik part 2...mai kita layan...

Aku suruh hang ngaji, hang nak lari mana....

Hang dok buat pa ni...?nak kata style gangnam pon bukan...

Woi denda sikit2 dah la,nak patah pinggang dah nih....

Alamak tersalah lompat laaa....hi dah makan ka belum he.he...

Hang jangan la dok nganga mulut macam tu...,seram aku tengok...

Darling sambut tauuu.,I nak terjun dah nih....

Woooo...tingginyaaaa...gayat oooo....

Cepat la naik..aku tak tahan bau dah ni...

Woi hang buat apa nih...?aku geli laaaaa....he.he..

Cantik dak kita he.he.....

Woi hang pakai bateri apa ha...laju sangat nih...

36 comments:

  1. Replies
    1. Assalamualaikum Mira,

      Rasa terhibur ja bila dok layan gambar2 macam ni kan Mira....menarik sangat2...

      Delete
  2. cantik betul sume gambar2 tuh...

    org yg dpt amik pun mmg superb,sbb sume gambar2 nih mmg susah nk dpt amik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum norhidana,

      Betoi tu norhidana....memang hebat lah depa ni kan...beruntung kita dapat tengok gambar2 macam ni....

      Delete
  3. Replies
    1. Assalamualaikum Lya,

      Akai keling lah tu he.he....mesti tengok semua tau Lya dari part 1...menarik sangat2...

      Delete
  4. Replies
    1. Assalamualaikum KhaiRin,

      Rasa suka ja bila tengok gambar2 ni kan Anies....inilah kelebihannya ciptaan Allah...indah dan menarik sangat2...

      Delete
  5. Replies
    1. Assalamualaikum Hilmirda,

      EEEmmm....macam2 gaya dok ada he..he....menarik sangat...mesti tengok dari part 1 tau Hilmirda,rugi kalau tak tengok...he.he..

      Delete
  6. Assalamualaikum ros...
    lawa lawa la... suka la tengok semua gambar2 ni.. penyejuk mata sblm bizi keje.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum JaSSNaNi,

      Inilah kelebihannya ciptaan Allah kan JaSSNaNi...menarik dan cantik sungguh...boleh jugak menenangkan fikiran...

      Delete
  7. Replies
    1. Assalamualaikum,

      Ya menarik sangat2..mesti layan semua gambar dari part 1 tau he.he...

      Delete
  8. Buat kakak senyum panjang Ros...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Kakzakie,

      Tu yang Kak Ros nak tuuu Kakzakie he.he..ceria dan senyum dipagi hari..

      Delete
  9. cantik dan menarik semua gambar tu..memang tertarik....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum MP,

      Mesti tengok semuanya dari part 1 tau MP...indah dan menarik sangat2..Inilah kelebihan Allah yang Maha Esa...

      Delete
  10. Replies
    1. Assalamualaikum Riri-Fatieha,

      Gambar yang menarik sangat,pandai sungguh orang2 yang mengambilnya..,memang susah la kita nak jumpak gambar2 yang macam ni kan...

      Delete
  11. Replies
    1. Assalamualaikum rieda,

      Betoi tu rieda...mamang cantik dan menarik sangat...

      Delete
  12. Replies
    1. Assalamualaikum Cheqna,

      He.he....Tu yang Kak Ros nak tengok cheqna....semua orang ceria dan tersenyum dipagi hari...

      Delete
  13. amazing pics ni.... jugak bikin gelihati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Mulan,

      Mesti tengok semua dari part 1 tau Mulan...memang indah dan menarik sangat semuanya...

      Delete
  14. Replies
    1. Assalamualaikum Yan,

      He.he...terima kasih yan...tengok semua dari parat 1 tau...kalau tak tengok rugi he.he..

      Delete
  15. Replies
    1. Assalamualaikum Kesuma Angsana,

      He.he....kak Ros pun suka jugak bila boleh dok layan gambar2 yang macam nih he.he..

      Delete
  16. Replies
    1. Assalamualaikum Acik,

      Tenang sat pikiran kita ni kan Acik...Rahmat dari Allah ni berbagai bagai...

      Delete
  17. Replies
    1. Assalamualaikum Nurul Husna,

      Betoi kaaa.....he.he...

      Delete
  18. Replies
    1. Assalamualaikum Shaiful Zaidi,

      EEemmm macam2 ragam dan gayanya,memang cantik sangat kan Shaiful...semoga kita semua ceria sentiasa he.he...

      Delete

Related Posts with Thumbnails