Sahabat adalah perisai diri

Thursday, October 25, 2012

Kak Ros Tertipu......

Assalamualaikum,
Nampak tak apa yang kak Ros nampak he.he...?...ingat kan apa benda,rupa2nya eeeeee....apa laaaa yang depa minat sangat kat pokok tu,dok berimpun berhimpit himpit sampai macam tu...dah sampai berkampung kat atas pokok tu dah.....buat la mana2 binatang yang tersesat hinggap kat pokok ni memang nahas la jawabnya....

Gelinyaaaaa.......

Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja....

14 comments:

  1. tak sanggup nak tengok.....gelinya...!!!!

    ReplyDelete
  2. sy pon tertipu....geli2...mau sampai karang duk teringat...hngeeeeeee

    ReplyDelete
  3. eei..byknyeeeeee
    meremang tengok

    ReplyDelete
  4. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... tak brani nak tengok.. walau dah nampak tadi.. cepat2 scroll bawah..

    ReplyDelete
  5. ingat dahan pokok tadi...rupanya ular.....

    ReplyDelete
  6. ishh takmo tgk..geli dan takuttt...

    salam aidil adha buat akak ros sekeluarga..:)

    ReplyDelete
  7. sis, i sekali pandang jer dah terasa geli geleman...
    i nie memang penakut ular ....
    so sekali imbas jer pun dah tau tu ular....

    ReplyDelete
  8. gelinyer..apa dibuat ramai2 atas pokok tu???

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails