Sahabat adalah perisai diri

Saturday, October 13, 2012

Masjid Moschee Yang Unik Dibawah Tanah..

Assalamualaikum,
Uniknya masjid ni...menarik sungguh reka bentuknya ...kalau kita tak tengok betoi2,memang kita tak tau dan tak perasan pun yang tempat ada sebuah masjid...Masjid ni terletak di Abu Dhabi, diberi nama Masjid Moschee Moschea Camii.

Nampak sejuk ja suasana kat dalamnya tu kan....








Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat sebelah kiri ni...jangan dok risau daftar free ja,dapat pulak  rm 5.00 kat sapa2 yang mendaftar tu..senang  kan,daftar ja terus masuk rm 5.oo..

18 comments:

  1. memang sangat2 unik he heeeee.........

    ReplyDelete
  2. Masjid kat mana pun biasa memang sejuk.
    Apa lagi kalau bawah tanah macam nie... cantiklah..

    ReplyDelete
  3. mmg unik la.tapi mesti tak ramai dapat masuk kan

    ReplyDelete
  4. aku rasa sesutau kelainan bila solat dalam tu.. =)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum ros..ehem unik & kreatif..pandai org yg merekanya !!..

    ReplyDelete
  6. wahhh~ uniknya tapi cantikkk sgt.. ;)

    ReplyDelete
  7. dah unik sejuk lak tuh..betul2 tmpt yg selesa nak beribadat kan..

    ReplyDelete
  8. suasana dlm tu nampak sejuk dan nyaman ja

    ReplyDelete
  9. subhanallah cantiknya masjid. binaan dia yg semula jadi nampak sangat menarik mata

    ReplyDelete
  10. xsangka bawah tu ada masjid...unik sgt..;)

    ReplyDelete
  11. Tak sangka itu masjid... kalau tak bagi tau memang tak tau.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails