Sahabat adalah perisai diri

Thursday, October 11, 2012

Ragam Kucing.....

Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini....berminat nak daftar,ada link kat sebelah kiri ni...

Assalamualaikum,
Semoga semuanya sihat2 dan ceria2 saja hari nih.....

Pinjam sat jaaaa..satgi aku bagi balik laaaa.....

Lapar laaa.....sampai bila nak kena pantang nihhh...

Adoiiii...nak melawak pun agak2 laaaa....

Hang nampak dak apa yang aku nampak....

Amboi melampaun nampak...dok letak tangan kat belakang aku pulak....

Awat rupa bentuk depa tak macam aku nihhh.....

Yangggg...merajuk tu jangan lah dok lari jauh sangat....gayat nih....

Adoi beratnyaaa...hang jangan dok buang angin sudah...

hampa semua jangan lah dok tengok lagu tu...malu lah....

Jangan sapa pun dok kacau...aku dok tengah syiok mimpi nih...

Apa laaa dok suruh aku posing pelik2 lagu ni nihhhh....

Kalau dah tak suka kat aku pun..hantar lah aku balik rumah mak pak aku....

15 comments:

  1. Ros... sukalah kakak tengok. Cute-cute kucing ni. Pandai pulak posing. Siapalah punya kerja semua ni..

    ReplyDelete
  2. assalam ros..suka..tak habih senyum sendiri acik ari ni

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum ros...
    selamat pagi ye.. :)
    sonok gak tengok pics kucing pepagi ni... cute2 ler.. geram kan..
    kucin ni kita je kata dia tak paham.. tapi sbnarnya dia paham apa yang kita cakap.. nani ada 2 ekor kat umah... mcm2 ragam diorang.. :)

    ReplyDelete
  4. k.ros ni memang peminat kucing yaa...banyak entry fasal kucing

    ReplyDelete
  5. wahhh....menarik2...saya peminat kucing...

    ReplyDelete
  6. sis tak brapa nak suka kucing. tapi kalau kucing yg comel sgt tu.suka gak tgk.tp tak suka nak pegang

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails