Sahabat adalah perisai diri

Friday, November 9, 2012

Ibu Kucing Yang Penyayang..(Video)

Assalamualaikum,
Binatang pun tau macam mana nak berkasih sayang,walaupun bukan dengan anaknya sendiri.....


Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja.....

9 comments:

  1. lahaiii..anak landak beribu kucig....:)

    ReplyDelete
  2. oooiiii terima kasih la mak kucin.. anak headhog tuuu....

    ReplyDelete
  3. rezki ank2 landak tu dpt menyusu kan..

    ReplyDelete
  4. kan..tapi manusia ni?????senang2 je buang baby....

    ReplyDelete
  5. orang kata manusia serupa binatang. tapi binatang dah lebih baik. so tak boleh nak samakan dengan binatang dah..

    ReplyDelete
  6. hmm.. mcm2 skrg ni.
    anyway.
    anda ditag
    http://misschillax.blogspot.com/2012/11/segmen-gedik2-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  7. alaa...x dpt nak tgk plak kat sini...kalo binatang ade perikemanusian...manusia?

    ReplyDelete
  8. Betul kan...binatang pn tau sayangkn anak...ni kalau manusia xsayang anak mmg lg teruk la org tu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails