Sahabat adalah perisai diri

Thursday, November 22, 2012

Keadaan Jalan yang Boleh Membawa maut...(Video)...

Assalamualaikum,
MasyaAllah....kat mana nih....harap2 tak dak kemalangan jiwa...
Bagi sapa2 yang memandu tu berhati hatilah,kalau ada lopak air kat tepi jalan tu janganlah dok gagah redah...bahaya.....
Kalau macam ni la punya keadaannya memang boleh membawak maut...sapa sangka kan.. ada lubang sedalam tu..sampai boleh masuk sebijik kereta...ishhhh..takut betoi Kak Ros tengok..

Kredit kat sapa ambik video nih....

Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja.....

9 comments:

  1. waalaikumsalam kak ros..

    Berhati-hati tak kira dimana kita berada..nice sharing kak ros...mujur broadbnd laju ari ni..

    ^TA sentiasa berdoa semasa ride triumph...almaklumlah mto dah lama dan tak laju..terima kasih sis sudi lapangkan masa di blog tirana aduka..

    ReplyDelete
  2. la, besar btul lubang ni.... mmg kena beringat selalu..

    ReplyDelete
  3. ngerinye....cam my boss dulu la..ujan lebat..redah je air bertakung..dia ingat air tu tak dalam skali bila redah..5 kaki dalamnye...tenggelam la kete...stuck dia dlm banjir tew..huhu ngeri2

    ReplyDelete
  4. memang bahaya lah kalau macam nie.....macammana depa tak buat penyelengaraan jalan raya ka.....bahaya2

    ReplyDelete
  5. mmg bahaya...malang xberbau...nauzubillah!

    ReplyDelete
  6. mcmmana boleh ada lubang sbsr tu kat jalan raya..memang bahaya betul...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails