Sahabat adalah perisai diri

Friday, November 30, 2012

Pasrah Ja Lah......

Assalamualaikum,
He.he.he....mak ayah cantik tak..?
Ni lah jadinya kalau dok biarkan kat pengasuh yang tak dak undang2 ni he.he...
Apa boleh buat....nasib aku laaaa...dapat abang hiperaktif macam ni....memang kena berserah dan pasrah ja laaa...


Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja.....

11 comments:

  1. ahahahhh..

    jgnlah anak dara saya buat mcm nie kat adik dia..

    ReplyDelete
  2. masyaAllah...ibubapanya tentu terperanjat..

    ReplyDelete
  3. kesian je si adik tu....buat bodoh je....

    ReplyDelete
  4. hehehehhee..sian adik..tak mo tak mo, along jgn wat cam tu yer..hehe..perangai anak2 sukar tuk dijangka..^_^

    ReplyDelete
  5. Alahai...ksian adik tu kena dera...

    ReplyDelete
  6. haha...mau pitam mak ayah dia tgk nanti...

    ReplyDelete
  7. alahai..siannya adik dia, menjadi mngsa keadaan..hehe

    *salam kenalan, sy dtng membalas knjngn disini & follow kembali..tQ sudi singgah blog sy.. :) *

    ReplyDelete
  8. Ala..sian si adik..sabor je la..hehee..

    ReplyDelete
  9. ni lah pasal..tak pantau aktiviti anak2..sabo jer la adek oii..kelakar jgk ekk..haha..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails