Sahabat adalah perisai diri

Thursday, November 1, 2012

Ular Gergasi Bapak Segala Ular.....

Assalamualaikum,
Tudia aihhhh...besarnya ...depa bela ka ni...,bagi makan apa ni sampai besar lagu tu,berani betoi lah depa nih...menyeramkan Kak Ros tengok....
Kak Ros terjumpak gambar ni dekat http://katasaba.blogspot.com.


Haaa...yang dia ni pulak hobi masa lapang ka nih...uishhhhh....berani sungguh laaa..buat ular tu lupa diri sat tak ka naya he.he...

Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja....

10 comments:

  1. uihhhhhhhhh.. besarnye ulorrr..
    >>> terbeliak bijik mato <<<

    ReplyDelete
  2. eii...saya ternampak ular pucuk pun dah gelabah ni pulak ular sebesar tu..

    ReplyDelete
  3. ini bukan geli lagi ... taku......t ...

    ReplyDelete
  4. maaakkkk besor nya... seram seram..

    ReplyDelete
  5. anacondaaaaaaa eeeeee larikkkssss...
    naik meremang bulu roma ku...

    ReplyDelete
  6. kalau telan orang, sekali telan je ni.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails