Sahabat adalah perisai diri

Saturday, December 8, 2012

Bersabung Nyawa nak Dapatkan Madu Lebah....

Assalamualaikum,
Ni lah rupanya macam mana susah payahnya orang nak dapatkan madu lebah dari rimba Tualang..
Pokoknya sungguh tinggi..amat bahaya dan menakutkan dengan lebah yang banyak dan besar2 pulak tu...memang berani lah depa ni kan...



Kredit buat Video dan tuan punya Video nih...

Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja.....

8 comments:

  1. khasiat madu lebah tapi xsanggup nak buat mcm ni

    ReplyDelete
  2. sedapnya madu lebah asli..
    dan banyak pula khasiatnya..
    susah nak dapat yg asli,kan..

    ReplyDelete
  3. btol..kalo yg asli simpan lama pon warna tetap sama..kalo yg x asli, mesti berubah jd gula..

    ReplyDelete
  4. bagus sgt kalau dpt yg asli..susah payah nak dptkan ye..patut pun mahal..

    ReplyDelete
  5. sebab tu la mahal org jual kan..sebab susah nk dpt & byk khasiatnya..

    ReplyDelete
  6. Mkn madu bezt..tapi nak ambilnya susah
    ..

    ReplyDelete
  7. Susah sebenarnya nak cari rezeki kan..macam-macam dugaan

    ReplyDelete
  8. ehem sebab tu harga madu lebah tu mahal.. hu2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails