Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, December 11, 2012

Gebu Gebu nya.......

Assalamualaikum,
Comelnya kucing2 ni...geram Kak Ros tengok...








Kredi buat semua foto ni..

26 comments:

  1. ololololo..comelnyerrrrrr!suweeeeettt sgt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum seledang cinta,

      Ya la kan selendang cinta comel sangat2tttttt....he.he..
      dah tu gebu2 pulak tu...

      Delete
  2. Replies
    1. Assalamualaikum Norzie hany,

      Tu la kan Norzie hany..,dah la comel,manja pulak tu kan he.he...

      Delete
  3. Hi Ros, amboi semua miow miow banyak comel. Love the last picture.

    Have a lovely day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Amelia,

      Boleh hilangkan stress bila tengok anak2 kucing ni kan Amelia he.he...

      Delete
  4. salam kak ros....
    yan suka sangat dengan kucing....nak pula kalau comel2 macam nie....geram je tenguk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Yan,

      Waalaikumsalam Yan.....
      Ciptaan Allah ni memang sungguh cantik dan indah kan Yan...

      Delete
  5. As salam kak... alahai geramnya tgk kucing2 nie....dulu sblm khwn suka gak bela kucing nie tp skrg sejak da khwn berank da xbela lagi dah... uhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Ratu Hatiku,

      Waalaikumsalam...
      Kak Ros pun dulu ada bela jugak,tapi la ni tak dak dah..,pasai Kak Ros tak sanggup nak hadapi tika masa kehilangannya tu...sedih sangat..

      Delete
  6. Replies
    1. Assalamualaikum Arjuna Silvera,

      Geram tengok dengan muka selambernya tu kan Arjuna he.he...

      Delete
  7. saya pernah ada 21 ekor kucing masa di kampung dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum sudipVSsenduk,

      Wowww....banyaknya tu...mesti meriah bila masa dok melayan nak bagi depa makan kan sudipVSsenduk he.he...macam2 bunyinya..

      Delete
  8. assalam..cute sgt !!..mama pun suka kucing..he2x..ehem entry kita serupalah dear..tentang kucing..kebetulan kan.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum mama,

      Waalaikumsalam mama....
      Ya ka mama...sehati pulak kita hari ni he.he...
      Ciptaan Allah ni memang terbaik lah kan mama...

      Delete
  9. bukan akak je tengok geram..sy pon geram jgk tgk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Rieda,

      Geram tang matanya yang bulat dan badannya yang montok tu kan Rieda...dah tu gebu2 pulak tu he.he..

      Delete
  10. Replies
    1. Assalamualaikum dya bunga,

      Emmmm....comel sangat2..tambahannya pulak dengan muka simpatinya tu kan dya bunga he.he..

      Delete
  11. cute... saya suka tengok kucing tapi tak suka pegang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum MystoryPic,

      Ya ka....geli dengan bulunya tu kah MystoryPic..? he.he...
      Baca komen MystoryPic ni Kak Ros teringat arwah nenek Kak Ros dulu dia memang geli dengan kucing...sampai menjeri jerit kalau kucing mai dekat dia.

      Delete
  12. comeeeyyyyyyyyyyyy nyaaaaaa
    gerammmmmmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum kasihredha,

      He.he...rasa hilang sat stress ni bila dok melayan makhluk ciptaan Allah yang sangat comel ni kan kasihredha...he.he..

      Delete
  13. geramnya...susun buat tilam best ni.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Hnahdy,

      he.he....gebu2 semuanya kan Hnahdy..Geram tengok mukanya...
      Pandai buat muka kesian pulak tu he.he..

      Delete

Related Posts with Thumbnails