Sahabat adalah perisai diri

Thursday, December 13, 2012

Tanam Sayur Zaman Sekarang...(Video)

Assalamualaikum,
Tengok lah ladang sayur dalam rumah hijau ni,segar2 dan subur2 belaka kan...baja apa la yang depa guna ya he.he..
Senang sungguh Kak Ros tengok depa buat kerja ni,lepas kutip terus ja packing...zaman dah canggih,semua kerja la ni dah banyak kemudahannya dah kan...

Kredit buat video nih...

Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja.....

10 comments:

  1. assalamualaikum Ros.

    segarnya dr ladang..geram tgok..:)

    ReplyDelete
  2. AHALAH... SENANG DAH KERJA DORG... CEPAT DAN SENANG

    ReplyDelete
  3. cangih sungguh zaman sekarang nie ye.....

    ReplyDelete
  4. sbb tu zmn nih tak ckup tanah boleh tanam guna baja ngn air je kan kak...

    ReplyDelete
  5. dpt tgk skit je..line lembap...mmg advance kan dgn teknologi terkini.

    ReplyDelete
  6. makin senang, takdelah penat nak mengangkut kan..

    ReplyDelete
  7. senang banyak sangat..
    xdapat nk tgk video..tenet ngok ngek :D

    ReplyDelete
  8. zaman cyber... semua cepat dan pantas

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails