Sahabat adalah perisai diri

Thursday, January 3, 2013

Akuarium Gergasi Pecah Dalam Shopping Mall China.

Assalamualaikum,
Mujur la..ikan2 jerung tu kecik2 ja kan...Kak Ros ni..memang suka sangat pi jalan2 dekat Akuarium ikan...suka tengok macam2 ikan yang dok berenang renang kat dalam tu...bila tengok gambar kat bawah ni mula lah rasa takut pulak...tak sangka Akuarium yang macam ni pun boleh pecah sampai lagu tu.











Sebuah akuarium gergasi yang boleh memuatkan 7 ekor ikan jerung telah dibina di sebuah Shopping Mall sekitar China dua tahun yang lalu. Namun ianya tidak tahan lama kerana minggu lepas, ianya pecah dan mencederakan seramai 56 orang serta membunuh kesemua ikan jerung di dalamnya.

4 comments:

  1. semalam ade baca gak kat mane ntah..ngeri

    kalau aquaria kite tu pecah mcm manelah agaknye errrkk!

    ReplyDelete
  2. tekanan air juga .mana ler kaca leh tahan..aduh...naseb ler x ada yg maut...ngeri

    ReplyDelete
  3. assalam..ehem memang ngeri..pernah bayangkan kalau akuariumnya pecah, waktu tu mama ke uww langkawi..he2x..

    ReplyDelete
  4. ishhhh...ngeri nyer kalau jerung tuh besar kan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails