Sahabat adalah perisai diri

Monday, January 14, 2013

Hebat Sungguh....he.he..

Assalamualaikum,
Biar betoi depa ni...punya lah hebat he.he...
Dimana ada kemahuan disitu lah ada jalan kan...Kak Ros tabik lah kat depa nih,biar pun kerja tu susah ka.. berat ka..,teruk ka..,tak dak masaalah bagi depa... depa akan cuba berusaha sedaya upaya depa asalkan kerja tu halal dan boleh bagi rezeki kat depa..
Kalau kak Ros la...habis bertabur kot jalan dah he.he...










\


Sumber...

12 comments:

  1. bukan hanya gigih tapi gagah perkasa gitu....

    ReplyDelete
  2. hahaha... jimat kos betul... gagah perkasa sungguh org dan kenderaan yg terlibat tu yek..

    ReplyDelete
  3. wahhhhh...sungguh100x dahsyat mereka2 ini

    ReplyDelete
  4. wooaaahhh...!!!! masa kat vietnam dulu pon ada jgk pemandangan gini..

    ReplyDelete
  5. waaoooouuuu...biar betul ni..

    ReplyDelete
  6. fuyoo, terror betul tapi kalau ter "accident" memang kes naya.

    ReplyDelete
  7. mak aih.. kesian pulak tengok :'(

    ReplyDelete
  8. ehem hebat kan diaorg tu.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails