Sahabat adalah perisai diri

Thursday, March 7, 2013

Apa Mamat Ni Tengah Buat..?(Video)..

Assalamualaikum,
Biaq betoi mamat ni he.he....lucu pulak Kak Ros tengok....macam tak percaya pun ada gak ni..he.he..mai kita tengok apa yang mamat ni tengah dok buat..
Hebat betoi lah iklan depa ni kan...

18 comments:

  1. alamak tak leh tgok la..huhuhu..akak sudi dtg la cni http://eyfabeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum AQ Eyfa,

      Laaaa...pasai apa tak leh tengok...tak pa tak pa...nanti boleh la tu..Terima kasih ya Aq Eyfa..sudi mai ziarah Kak Ros...kak Ros pun dah pi melawat AQ Eyfa dah...he.he....

      Delete
  2. Salam,
    Iklan ke kejadian betul ni? Kenapa dia jalan mengundur ye? Kurang faham skit le.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Bin Muhammad,

      Kak Ros rasa ni iklan la Bin Muhammad...cuba Bin Muhammad tengok betoi2..part yang last sekali tu ada kertas iklan TV LG kat pintu cermin tu kan...depa nak tunjuk la tu...yang TV tu nipis sangat...sampai orang curi depan mata pun tak perasan he.he...Mana boleh orang yang ada kat dalam kedai tu tak nampak kan...TV yang dia curi tu punya lah besar he.he...

      Delete
    2. Salam,
      Betul la.. Patut dia jalan menegak jer, xnampak yg dia sedang pegang tv yg nipis tu. Bila camera dari tepi baru nampak...kreatif lah iklan ni.

      p/s: suka kucing? Mai singgah blok BM

      Delete
    3. Waalaikumsalam Bin Muhammad,

      EEEmmm...kreatif kan Bin he.he....

      Kak Ros memang suka kucing dan semua binatang yang comel2..he.he..depa yang bela kucing tu pun semua sangat kreatif ...suka Kak Ros tengok...

      Delete
  3. hahahah mencuri ke rupanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Angah,

      He.he...agak2 la nak mencuri pun.. kan Angah he.he....
      Kreatif jugak la idea iklan depa ni kan Angah... nak tunjuk bertapa nipisnya TV depa tu he.he...

      Delete
  4. Macamana dia sembunyikan barang itu ye? Bila keluar baru nampak dia angkut benda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Kakzakie,

      He.he....Kak Ros rasa iklan ja kot ni Kakzakie..pasai tu lah kita tak perasan...he.he...

      Delete
  5. Ala kak..lynn pun tak leh buka..dapat "Mesej daripada Pentadbir Keselamatan Rangkaian Kerajaan Negeri Pulau Pinang"..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Lynn,

      Alaaaa...ya ka Lynn...tak pa tak pa...jangan dok sedih2 he.he....

      Delete
  6. Replies
    1. Assalamualaikum Ratu Hatiku..,

      Alaaa...Ratu Hatiku pun tak leh tengok jugak...eemmm tak pa tak pa...nanti boleh la tu...

      Delete
  7. Replies
    1. Assalamualaikum Mak Long a.k.a Kunang Kunang..,

      Ya la Mak Long...mula2nya Kak Ros tertipu lah jugak..last2 sekali baru lah tau iklan TV LG rupanya...

      Delete
  8. salam sis
    Lawatan malam tirana aduka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam TiranaAduka,

      Ya TA..,sila ooo..sila..he.he...

      Delete

Related Posts with Thumbnails