Sahabat adalah perisai diri

Friday, March 8, 2013

Gambar Serpihan Tahi Bintang Fukang..

Assalamualaikum,
Subhanallah...maha besar Allah...cantiknya....nampak unik Tahi Bintang ni kan...apatah lagi bila dibawah sinaran cahaya matahari...memang terserlah sungguh kecantikannya tu...
Indah sungguh ciptaan Allah....

Serpihan Tahi Bintang Fukang ini ditemui di gurun gobi di china pada 2000..setelah dipotong kepada beberapa bahagian . Memang nampak cantik....




Sumber

14 comments:

  1. Bila dah jadi macam tu cantik sungguh kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Kakzakie,

      Ya la Kakzakie macam menyala nyala ja kat dalam tu kan..indah sungguh ciptaal Allah ni...

      Delete
  2. Salam,
    Pasti mahal nilainya...hanya satu di dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Bin Muhammad,

      Betoi tu Bin...mana nak pi cari dah kat dunia ni batu yang macam tu kan he.he...

      Delete
  3. subhanallah...memang cantik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Rasp,

      Ciptaan Allah yang sangat cantik dan sangat unik kan Rasp....

      Delete
  4. assalamualaikum ... bersinar sungguh . klu dpt wat loket nih ... subhanallah ...

    ReplyDelete
  5. Waalaikumsalam my notes,

    He.he...mesti cantik kan...bersinar sinar satu badan...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Ros,
    Kuasa Allah.. cantik tahu bintang tu.. :)
    nway terima kasih sudi follow saya.. saya dah follow balik blog Ros yang comey ni :)

    ReplyDelete
  7. Waalaikumsalam ZazaMyMoon,

    Ya Zaza ... kuasa Allah memang tak dak tandingan...setiap ciptaanNya semuanya cantik2, indah2 dan unik2 belaka..

    Sama2 Zaza...terima kasih jugak sudi mai ikut Kak Ros kat sini..he.he..

    ReplyDelete
  8. subhanallah..cantik sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum mama,

      Inilah kebesaran Allah kan mama..Kak Ros suka tengok yang bawah matahari tu..memang cantik..nampak bersinar dan bercahaya ja..

      Delete
  9. Subhanallah, yg gambar ketiga tu macam ada api la dalam tu kak..

    ReplyDelete
  10. menyala2 lagikan?macam panas je.tp inilah ciptaan tuhan yang maha agung. subhanallah.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails