Sahabat adalah perisai diri

Thursday, April 25, 2013

Permandangan Diwaktu Malam...

Assalamualaikum,
Terima kasih la buat kawan Kak Ros yang menghantar gambar ni...Kredit dah tahniah jugak la Kak Ros buat gambar2 dan jurugambar2nya sekali...

Cuba lah kita amati betoi-betoi permandangan didalam gambar ni..memang cantik dan indah sungguh semua permandangan-permandangan yang diambik pada waktu malam ni kan...terasa sunyi,aman,damai dan tenang ja sambil menikmati suasana-suasana yang sangat indah ciptaan Allah  SWT ni......

Mai kita layan sat...buang segala semak-semak yang ada kat dalam kepala tu he.he...









17 comments:

  1. wow weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... canteeeeekkkkkkkkkk



    btw, terima kak bg link tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Anies,

      Rasa nyaman ja bila dok layan gambar2 tu kan Anies...:)

      Ya sama2...:)

      Delete
  2. subhanallah...indah sungguh ciptaanNya kan....
    tenang jer rasa hati bila tengok pics tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Rasp,

      Betoi tu Rasp...ini menunjukkan bertapa besarnya kuasa Allah SWT ni kan...:)memang sungguh indah segala ciptaannya...

      Delete
  3. salam,

    memang cantik2

    gambar moon tu...boleh buat fikiran pun melayang2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Ati,

      Terasa bulan tu dekat ja ngan kita kan Ati...:)Bila tengok semua keindahan ni,ia akan mengingatkan kita pada Penciptanya Allah SWT...

      Delete
  4. Subhanallah.. semua cantek2 belaka.. ciptaan allah yang maha esa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum JaSSNaNi,

      Betoi tu JaSSNaNi...:)jangan hilangkan peluang untuk menikmati segala macam keindahan yang diciptakan Allah buat semua hamba2nya...

      Delete
  5. subhanallah, cantik betul alam ini kan kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Norhidana,

      Betoi tu Norhidana...

      Dunia ni pun dah teramat indah sangat dah bagi kita ..apatah lagi syurgaNya kan norhidana...Subha nallah...

      Delete
  6. Alam ciptaan ilahi itu sungguh indah tidak kira siang mahu pun malam. Subhanalllah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Bin Muhammad,

      Betoi tu Bin Muhammad....Kak Ros setuju..setiap ciptaan Allah semuanya indah2 belaka...


      Delete
  7. Salam Ros,

    Memang cantik suasana malam dalam gambar tu. Sejuk dan damai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Mak Long,

      Terasa hilang sat serabut2 kat kepala tu kan Mak Long..he.he..

      Delete
  8. subhana Allah...tak terkata indah nyer....

    terutama pic bulan kat tengah pokok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum eita,

      eita suka tengok bulan ya....sama jugak dengan Kak Ros memang suka tengok bulan dan bintang2..kat atas langit tu...terasa damai sekali kan...

      Delete

Related Posts with Thumbnails