Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, April 17, 2013

Tengoklah Apa Yang Katak ni Sedang Buat..(Video)..

Assalamualaikum,
Ada seorang hamba Allah menghantar video ni dekat Kak Ros..Tengoklah bertapa Maha Agongnya  dan Maha adilnya Allah SWT terhadap semua makhluk ciptaannya di muka bumi ni,walaupun tak dibagi akal dan fikiran tetapi katak ni masih boleh berfikir demi anak2nya,walaupun dia boleh tinggalkan saja tak payah ambik peduli pun...,tetapi dia masih lagi ada sifat kasih dan sayang terhadap anak2nya hinggakan sanggup berusaha bersusah payah asalkan anak2nya tu dapat diselamatkan..... 

11 comments:

  1. DeeDee Ros...

    SubhanAllah.... Maha Suci Allah...... AllahuAkbar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum,

      Terharu sungguh dengan apa yang dia buat tu kan C++ April...ini lah kebesaran Allah SWT...

      Delete
  2. akk..bleh x kasi link video ni...pleaseeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Anies,

      Nanti Kak Ros carikan, pening jugak nak cari link neh...

      Delete
  3. sedangkan binatang pun ada perasaan syg kt anak2nyer kenapa kite manusia yg ada akal fikiran blh buang anak, kan kak...

    ReplyDelete
  4. AllahuAkbar, hati sangat terusik bila tengok video ni T_T
    katak pon tahu sayangkan anak... sob sob sob

    ReplyDelete
  5. alaaaaaaaaaaaaaa tak leh tengok huhuhuhuhu...

    ReplyDelete
  6. tersentuh hati saya walaupun "dia" hanya seekor katak

    ReplyDelete
  7. Salam Ros,

    Subhanallah, kasih saya ibu waima di hati binantang. jadi macam manalah dihati manusia boleh bunuh anak. Nak syare video ni yer

    ReplyDelete
  8. Hisskh...mati-mati gua ingat apa pulak yang dilakukan oleh Brahim Ali atau Zul Nordin apabila membaca tajuk entry ni......bikin suspense thriller saja heh he......

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails