Sahabat adalah perisai diri

Thursday, January 16, 2014

Menantu Oh Menantu...

Assalamualaikum..,
Semoga semua rakan2 dan pembaca2 kat sini sihat dah dirahmati Allah selalu...mai kita layan sat cerita ni semoga kita semua ceria sepanjang hari...

kat baling ada satu famili...


famili tu ada ayah n mak mertua, anak dan menantu serta cucu.satu
hari, tengah sedang menantu lelakinya tgk tv, ayah nyer lalu
depan dia.tiba2 ayah mertuanyer rebah depan dia sambil pegang
dada..kelam kabut dia ..pastu bini mak mertua dia pun datang
terkam..semua terkejut..semua dh gabra..sambil pegang2 dada...

ayah mertua dia pengsan..tk sedar..pastu macam sedar tk sedar
..menantu tadi gabra..mak mentua dia suruh dia ajar mengucap
kat bapak dia tu sebab dia ribakan.dia gabra jugak...pastu
bini dia pun surh sambil tolak2 bahu...mak dia suruh lagi...dh
gabra sgt, dia pun buat..dia letak kt telinga ayah mertua dia
dan dia pun cakap...

"MA ROBBUKA...."""terkejut bini n mak mertua dia..tiba2 ayah
mertua dia sedar dan terus sound..

"OII..AKU TK MATI LAGI DEYY...'""sambil ayah mertua dia tu
urut2 dada dia..sepatutnya dia ajar mengucap, gabra punya pasal
..dia dah jadi malaikat..akekeke..


7 comments:

  1. kehkehkeh.. lawak di pagi hari.. mampu menceriakan suasana..

    ReplyDelete
  2. Ha..ha..ha lawak lak pulok..!!!

    ReplyDelete
  3. hahahaha... lawak betul... terkekek2 gelak ni.. gabra punya pasal la ni..

    ReplyDelete
  4. Salam singgah ...dah lama tak kesini

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails