Sahabat adalah perisai diri

Saturday, May 24, 2014

Bahaya Sangat Nihhh...

Assalamualaikum...

Ishhh...betoi ka kejadian ni..dekat Malaysia kah ni ? kalau lah betoi memang amat-amat menyedihkan...negara kita ni kan ka dah maju.. macam-macam benda yang canggih dah lani..tapi sayangnya masih ada lagi tempat-tempat ngeri dan bahaya macam ni yang terpaksa rakyat kena hadapi setiap hari..

Dengar kata yang baju merah dalam bulatan tu terjatuh kedalam sungai dengan motor dia sekali..mujur lah dapat diselamat kan..

Risau Kak Ros tengok..bayangkan lah anak2,adik2, abang2,kakak2..suami isteri mak dan ayah kita kat situ..nyawa depa jadi taruhan..harapan Kak Ros semoga semua ni cepat lah berakhir sebelum kejadian2 yang tak diingini berlaku..


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails