Sahabat adalah perisai diri

Monday, August 15, 2016

Aduhaiii kesian sungguh...

Assalamualaikum...

Syukur Alhamdulillah anak ni selamat....kesian kak Ros tengok keadaan dia..dengan umur yang semuda ni apa lah yang dia tau kan...kita sebagai ibu bapa lah yang kena beringat dan sentiasa kena hati2 semasa bermain dengan anak2...

Tengoklah apa yang dah terjadi kat adik nih...sama2 kita beringat ya....






(Thailand): Seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun cedera parah di kepala akibat terkena bilah kipas siling selepas dia dilambung bapanya ketika bermain.

Ketika kejadian, Oum Phoeykiln, tiga tahun, bermain bersama bapanya, Em, 25, diruang tamu rumah mereka.

Bapanya mendukung dan melambung anaknya itu ke udara sehingga menyebabkan kepala mangsa terkena kipas siling yang sedang berputar laju.

Hentaman yang kuat itu menyebabkan bilah kipas patah manakala dahi kanak-kanak berkenaan luka parah sehingga ternampak bahagian tengkorak.

2 comments:

  1. Replies
    1. Assalamualaikum anies...

      Syukur alhamdulillah Kak Ros sihattt...:)

      Tu la kan anies bahaya dok lambung2 anak ni...kesain adik tu tak pasal2 nanti ada parut kat dahi...dah la perempuan pulak tuu...semoga dia cepat sembuh...

      Delete

Related Posts with Thumbnails