Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, March 7, 2017

Assalamualaikum...

Semoga semua diberi Allah kesihatan yang baik...

Agak lama jugak la Kak Ros tak mai ziarah kat sini..rindu pulak qasa...nak buat macam mana kan,Kak Ros tak ada masa he he...sawang pun dah penuh dah nih he he...terima kasih la buat semua kawan2 yang masih lagi sudi mai melawat Kak Ros kat sini..bila ada masa nanti,Kak Ros akan p melawat qumah hampa semua....InsyaAllah...

Kak Ros jumpak dan simpan gambaq ni kat dalam almari dah lama dah... bila tengok permandangan dia qasa sungguh nyaman ...tenang ja jiwa ni bila dapat tengok suasana yang macam nih.....tu yang Kak Ros nak share ngan hampa semua tu he he...

Syukur Kak Ros pada Allah SWT kerana dibagi kita peluang dapat melihat semua keindahan ciptaanNya nih....walaupun seqam sejuk Kak Ros tengok jalan dia tuqun bukit berliku liku macam tuuu he he....



4 comments:

  1. dr tahun lps akak hilang... pi mana lah tu yek

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum norhidana...tu la...tak hilang mana pun he he... Kak Ros sibuk sikit lah lani...pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru dah he he...cepat sungguh masa berlalu kan....

    ReplyDelete
  3. cantik view nyer... bla tgk otomatik sy tingat anime jepun: INITIAL D

    ;-)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum anies...

    He he...betoi tu anies..hijau ja permandangan dia..sejuk mata memandang...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails